مثبت اندیشان

مقالات مثبت اندیشی و قانون جذب

مثبت اندیشان

مقالات مثبت اندیشی و قانون جذب

سلام . به وبلاگ مثبت اندیشان خوش آمدید . من اینجا درباره روانشناسی مثبت گرا و انرژی مثبت و همچنین قانون جذب عکس و مطلب میزارم . از دوستان مثبت اندیش دعوت میکنم نظرات و اندیشه های خودتون رو زیر مطالب هر پست درج کنید. سپاسگزارم

قانون جذب و مقاومت ذهن

دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۳۰ ب.ظ

همه افرادی که با قانون جذب کار می کنند باور دارند که انسان هایی قدرتمند هستند و می توانند واقعیت وجودی خود را توسط نیروهای حمایت کننده بیرونی شکل دهند.
گاهی افراد این باور برعکس را در ذهن خود پرورش می دهند: “ما ناتوان هستیم، زندگی تلخ است، تمام نیروهای بیرونی زندگی ما را تعیین می کنند و ….” .
نیروهای ناشناخته و خصمانه در جهان وجود دارد. درست است که آینده ناشناخته و گاهی ترسناک به نظر می رسد. اما شما باید همیشه انتظار بهترین ها را داشته باشید. زمانی که با اتفاق بدی مواجه شوید و فکر کنید که امکان بهبود وجود ندارد احتمالا شرایط را خیلی بدتر می کند.
افراد با انواع فانتزی های ذهنی زندگی می کنند و برای رسیدن به بهترین ها امید دارند اما این دلیل بر این نیست که ناملایمات وجود نداشته باشد.
یکپارچه سازی باورهای جدید در سیستم ذهنی می تواند به اطمینان خاطر شما کمک کند. و به این ترتیب احساسات خوب و مثبت نهفته شما پررنگ می شوند. ابتدا ممکن است پذیرش این احساسات سخت باشد اما به مرور عمیق تر شده و اگر با آن ها کنار بیایید شواهد آشکار شده بیشتری خواهید دید.
برای پذیرش این تفکرات توسط ذهن باید تصورات کنونی خود مانند شکست، ناتوانی و چیزهایی از این قبیل را کنار بگذارید.

احساسات سیستم هدایت شماست و این یک تصادف نیست و منجر به ایجاد احساسات مثبت در شما می شود. اینکه احساس می کنید همه چیز وحشتناک و ناامید کننده است یک هشدار و نشانه برایی شماست که معتقد به چیزهای غیرواقعی هستید و بهتر است برای تغییر اقدام کنید.

قانون جذب فقط مختص تفکر مثبت نیست. تلاش برای تغییر باورهای غلط و بسیاری از باورهای محدود کننده شما را نیز مد نظر دارد.
اعتقادات شما همه اعمال، رفتارها، عادات و تصمیمات شما را شکل می دهد. به نحوی که بتوانید حقیقت را بپذیرید و با جهان هماهنگ و همگام شوید. به این معنا که تمام درد و رنج های گذشته را رها کرده و تغییرات اساسی ایجاد کنید.
شما باید یاد بگیرید چگونه در مسیر خود و هماهنگ با جهان حرکت کنید و این کار فقط با تغییر انرژی امکانپذیر است. اما باید از انرژی های جدید حمایت کرده و آن ها را در زندگی روزمره به کار بگیرید.
در واقع راهی بهتر از این برای زندگی متصور نیست و این همه تلاش برای تغییر ممکن است در ابتدا ناخوشایند باشد. اما اگر بتوانید در کمال آرامش این کار را انجام دهید از تغییر رنج نخواهید برد.
احساسات سیستم هدایت شماست و این یک تصادف نیست و منجر به ایجاد احساسات مثبت در شما می شود. اینکه احساس می کنید همه چیز وحشتناک و ناامید کننده است یک هشدار و نشانه برای شماست که معتقد به چیزهای غیرواقعی هستید و بهتر است برای تغییر اقدام کنید.
ممکن است ذهن شما در مقابل تفکرات جدید مقاومت کند و به راحتی آن ها را نپذیرد. در حالی که شما فکر می کنید راهی برای بهتر شدن کشف کرده اید. در این حالت شرایط خود را تغییر دهید به گونه ای که مقاومت ذهن شما کم شود.
ذهن دوست دارد همه چیز را بر اساس گذشته شکل دهد و بر اساس آن چه در جهان اطرافش می بیند نتیجه گیری کند. در حقیقت شما باید این شیوه زندگی را آگاهانه رد کنید زیرا ذهن انسان به همان اندازه که در موارد خاص مفید است در دیدن اینکه چطور همه چیز می تواند آشکار شود و درک اتفاقات و تغییراتی که در حال انجام است ناتوان است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۸/۰۸
  • ۲۷۳ نمایش
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی