مثبت اندیشان

مقالات مثبت اندیشی و قانون جذب

مثبت اندیشان

مقالات مثبت اندیشی و قانون جذب

سلام . به وبلاگ مثبت اندیشان خوش آمدید . من اینجا درباره روانشناسی مثبت گرا و انرژی مثبت و همچنین قانون جذب عکس و مطلب میزارم . از دوستان مثبت اندیش دعوت میکنم نظرات و اندیشه های خودتون رو زیر مطالب هر پست درج کنید. سپاسگزارم

چرا باید مثبت اندیش باشیم

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷ ب.ظ

 

آیا از فواید مثبت اندیشی اطلاع کافی دارید؟ تا به حال باخود فکر کردید که چرا اکثر افراد موفق،دانشمندان وحتی پزشکان، روی مثبت اندیشی تاکید فراوانی داشته اند.

شما میتوانید با داشتن اندیشه ی مثبت،دیدگاه مثبت، ودر نهایت عملکرد و رفتار مثبت به بهترین شکل از زندگی خود لذت ببرید وشادباشید اگر به زندگی اطرافیانتان نگاه کنید به راحتی متوجه می شوید افرادی که دارای اندیشه ونگرش مثبتی هستند در زندگی نسبت به آن دسته که از اندیشه منفی برخوردارند معمولا موفق تر،سالم تر،شادتر وحتی ثروتمندتر هستند شما باید اهداف،آرزوها و رویاهای خودتون رو کاملا با اندیشه،فکر ونگرش مثبت بیان کنید البته  اگر میخواهید به آن ها دست پیدا کنید  به عنوان مثال به جای اینکه بگوید من نمیخواهم شکست بخورم بگوید من میخواهم موفق شوم یا بجای گفتن من نمیخواهم فقیر باشم بگوید من میخواهم ثروتمند باشم تلاش کنید تا روش فکر کردن و حرف زدن خودتان را کاملا به شیوه ی مثبت تغییر بدید و از تلف کردن هرگونه انرژی روی مواردی که در زندگی نمیخواهید اجتناب کنید تا جای که امکان داره از رفتن به مکان های منفی که بهش علاقه ی ندارید،گذراندن وقت با افراد منفی که مدام ازهمه چیز واز همه کس شکایت وگله دارند و صحبت کردن با آن ها که انرژی و وقت شما رو تلف میکنند وحس وحال بدی را به شما انتقال میدهند و یا بدونه دلایل ومدارک قانع کننده حرفای شما رو رد میکنند دوری کنید و در مقابل آن ها از حرفهایتان دفاع نکنید چون کاملا بی فایده خواهد بود لطفا جرو بحث با آن ها را متوقف کنید به هیچ وجه در مورد اهداف و آرزوهایتان با این دسته از افراد صحبت نکنید چون بعد از یک مکالمه طولانی مدت با آن ها متوجه میشوید که دیگر هیچ اثری از آن شور واشتیاق اولیه خویش که برای دستیابی به هدفتان داشتید نمانده است آن ها با گفته هایشان شما را هم ناامید میکنند.

حتما بخوانید  چگونه خواسته های خود را جذب کنیم؟

به طور کلی افکار منفی از طریق راهای مختلفی میتواند وارد زندگی شما شوند طوری که حتی خود ندانید به چه شکل این اجازه را دادید تا وارد زندگیتان بشوند به طور مثال از طریق خواندن روزنامه والبته قسمت حوادث آن که سرشار از انرژی منفی است،گوش دادن به موزیک های غمگین که به شدت رایج است،دیدن اخبار تلویزیون که اغلب میخواهد به ما بگوید جهان پر ازجنگ،فقر،بیکاری سیل ویا طوفان است وصحبت کردند با افراد با اندیشه های منفی.

اندیشه منفی به قدری خطرناک ومخرب است که میتواند روی جسم وسلامت ماهم تاثیر بسیار بدی داشته باشد تا جای که تحقیقات نشان داده فشارهای عصبی واسترس های بیش ازحد روزانه که همگی ناشی از فکر واندیشه ی منفی است میتواند عامل بسیاری از بیماری های روحی وجسمی باشد.

انسان ها در طول روز به طور معمول چندین هزاربار فکر میکنند حتی همین الان که مشغول خواندن این مطلب هستید ممکن است فکری به ذهنتان خطور کند ویا خارج شود حال تصورکنید که اگر بیشتر این افکار مثبت و سازنده باشند میتوانید به همراه عملکرد و رفتار مثبت تان زندگی خود را تبدیل به چه شاهکار بی نظیری کنید.

از این به بعد در مورد آنچه  که میخواهید داشته باشید حرف بزنید و فکر کنید چون با تک تک افکاری که در ذهن خود دارید و هرعبارت و جمله ی که به زبان می آورید پیامی بسیار قوی رو به جهان هستی ارسال میکنید لطفا سعی کنید همیشه لبخند بزنید از زندگی لذت ببرید و به خود بگوید من شاد بودن را انتخاب میکنم همچنین افکار و حرف های شما کاملا مثبت باشد تا چندین برابر آن انرژی مثبت را دریافت کنید پس از این به بعد همه ی تلاش خود را به کارببندید اندیشه مثبت خود را با رفتار وعملکرد مثبت همراه کنید تا بتوانید از نتایج وفوایده عالی وبی نظیر مثبت اندیشی در زندگی لذت ببرید وشاد،شاد،شاد باشید.

فراموش نکنید افراد مثبت هم شاید گاهی اوقات افکارمنفی به سراغشان برود اما هرگز در آن غرق نمیشوند.

شاد،موفق وثروتمند باشید

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۱۲
  • ۲۶۰ نمایش
  • Fa Nazari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی